Divendres 20, 20:00 Escenario Fiberfib.com
Molt abans que es fera mereixedor del reconeixement massiu, Antony ja havia establit les bases del seu carisma en una legió de fans devotament hipnotitzats per la seua veu.
Com un ser fora de qualsevol paràmetre, el nord-americà fa de la seua veu un instrument de sensibilitat extrema, d’ambigüitat sense ostentacions. La seua figura és el viu retrat de la màgia que hi ha en les seues cordes vocals, i els seus discos són catàlegs sentimentals que, no obstant això, tenen una singular serenitat.
Admirat per gent tan valuosa com David Tibet, Marc Almond o Baby Dee, Antony ha firmat dos discos d’una bellesa que no es resol amb paraules. “Antony And The Johnsons” (2000) i “I Am A Bird Now” (2005), tixen xicotetes incògnites que a manera d’escenes d’un cabaret íntim retraten un personatge únic.